Fyra ár

Noras födelsedagskalas hade vi som vanligt tänkt ha ute i en park eftersom det de senaste tvá áren har varit strálande fint väder just när vi tänkt fira Noras födelsedag.

Men sá blev det inte i ár. Palma invaderades av sibirisk kyla och snöoväder dagen innan vi skulle ha kalaset.

Sá jag gav mig i panik ut för att leta reda pá en bra sá kallad chiquipark (en innomhuslekpark) som inte var fullbokad och som hade ok pris... och det var ju inte helt enkelt...

Men sá till sist hittade jag en som verkade helt ok. Den enda missen var att jag inte hade kollat att de INTE hade nágon centralvärme.... en ganska viktig detalj med tanke pá vädret...

Till sist blev det i alla fall ett mycket lyckat kalas (även om jag inte är nágot fan av spanska chiquipark). Alla barn älskar ju bollhav, hoppborgar, klätterställningar, godis och chips :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0